هتل های 5 ستاره دبی
نوشته شده توسط : سیمین

هتل داماک مزون دبی

یکی از شیک ترین هتل های 5 ستاره دبی هتل داماک مزون می باشد که در یکی از مناطق شلوغ و دیدنی رو به روی برج دو قلو قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق های نوساز و شیک که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. از امکانات هتل داماک مزون دبی استخری بزرگ,  بازار و اتاق درمانی که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا را در اختیار مسافران تور دبی می باشد.مسافران تور دبی می توانند با انتخاب این هتل سفر خوبی را سپری کنند.

 

امکانات هتل داماک مزون دبی:

هار خوری و کافه, اتاق های خانوادگی و وجود سالن های بازی ,نگهداری از کودک ,سالن ماساژ مخصوص مسافران تور دبی, ترانسفر فرودگاهی, آسانسور, خشکشویی, فروشگاه, اینترنت و .... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

 

هتل آرجان بای روتانا دبی

یکی از مناسب ترین و شیک هتل های 5 ستاره دبی هتل آرجان بای روتانا است. این هتل دارای ۱۶۷ شیک و مجهز می باشد تا راحتی هر چه بیشتر مسافران تور دبی را فراهم کند. امکانات اتاق های هتل نظیر سيستم تهويه مطبوع و نور پردازی زیبا سوئیت هایی و همچنین مبلمان شیک و راحت, اینترنت, بالکن با نمایی زیبا و همچنین گاز برقی و ماکرو و یخچال و لباسشویی هم در سوئیت شما و ... وجود دارد.طراحی این هتل به سبک معماری مراکشی می باشد و مدر خاطره مسافران تور دبی می ماند.

 

امکانات هتل آرجان بای روتانا دبی:

استخر روباز و جکوزی, مراکز خرید, امکانات تفریحی و سرگرمی برای مسافران تور دبی و... که این هتل در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.

 هتل استیجن برگر دبی

شیک ترین هتل دبی هتل 5 ستاره استیجن برگر است که در خیابان ال ابرج در کنار برج بلو بی دبی قرار گرفته است. این هتل دارای 267 اتاق بسیار زیبا می باشد. اتاق های هتل استیجن برگر دبی دارای چشم اندازی بسیار زیبا از شهر یا رودخانه برای مسافران تور دبی است و مجهز به امکانات تلویزیون، ماهواره، حمام و ... می باشند. فاصله هتل تا نزدیک ترین فرودگاه 11 کیلومتر، تا برج خلیفه 1/2 کیلومتر و تا فواره دبی 1 کیلومتر است. این هتل امکانات عالی با کیفیت عالی را در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.

 

امکانات هتل استیجن برگر دبی :

باغ، تراس، استخر، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، کتابخانه، حمام ترکی، اسکواش، باشگاه کودکان، رستوران، غذاهای رژیمی، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته برای مسافران تور دبی، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و... مخصوص مسافران تور دبی می باشد.





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: